2014. március 3., hétfő

Szédülök! :D

 Nincs semmi bajom, csak baromi rég nem írtam, így most kicsit fura leírni a gondolataimat. Természetesen képtelen vagyok rendes időrendben leírni, hogy mi minden történt, de igyekszem valami értékelhetőt összehozni. :) 
 Ez a gyermeknevelés dolog szerintem a legkirályabb valami! :) Nem mondom, hogy egyszerű (Imolának főleg nem az, mert ő szokott kettesben lenni Balázzsal, amikor rossz napja van.), de nagyon megéri, mert minden pillanatban elképesztően sokat ad! :) Jó látni, hogy egyik nap még csak ide-oda dől, a másikon meg már a hátára fordul. Egyik nap még csak gurgulázik, a másikon meg csilingelve nevet. Ilyen dolgok történnek és persze nő, mint a gomba. :) Örülök, hogy nem kell napokra vagy hetekre távol lennem, mert biztosan lemaradnék az ilyen dolgokról. 
 Most az rsi (Rapid Sequence Intubation) vizsgám miatt elég feszült voltam két hétig (Remélem, hogy sikerült!) Közben pletyka szinten hallottam, hogy megint le akarnak venni esetkocsiról, mert le akarnak és pont. (A dolog lényege, hogy megint van egy tiszt, aki nem elégedett a munkámmal és ezért befújt a főnöknél, ehhez képest a többi tiszt elégedett. A csavar csak az, hogy az ápolók jelentős része viszont komoly indokkal neheztel erre az árulkodós mentőtisztre.) 


 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése