2012. január 9., hétfő

Beteges

 Őszintén szólva egy kicsit tele van a hócipőm az idei téllel. Persze nem a hideg vagy az egyik nap tavasz, másnap tél visel meg, hanem az, hogy ennyit rég betegeskedtem. Most is épp zsepihalmok között, teát szürcsölve gépelek. Szerencsére azért a dolgok jól alakulnak. A legmeglepőbb dolog, hogy egy esetszolgálattal többet kaptam és ez a bizalom jól tud ám esni. Tegnap Anyuéknál voltunk ebédelni és meg kell mondani, hogy jól esett és jó is, hogy számíthatunk egymásra. :)
Azt hiszem említettem, hogy Mama rosszul lett és "elfelejtettek" szólni róla. Persze, amikor megtudtam a dolgot, akkor alaposan letoltam mindenkit. Ma hívott Mama, hogy beutalták a kórházba, kivizsgálásra. Utóbbi azért pozitívabb hír, mert a legtöbb házisámán simán otthon kúrálta volna...

1 megjegyzés:

  1. Nálunk ugyanez van: a Mama már kórházban volt kivizsgáláson, mikor én megtudtam a dolgot. :S Mikor számon kértem, az volt a válasz, hogy nem kérdeztem... Szerintem ez nem így működik, nem tudom kitalálni, hogy valami megtörténik-e, vagy sem. Neked jobbulást, és valahogy próbáld meg feltuningolni az immunrendszered! Örülök az újabb esetszolgálatnak. :) Puszi

    VálaszTörlés