2012. január 5., csütörtök

Örökké nem eshet.

 Sokat gondolkodtam azon, hogy milyen címet adhatnék ennek a bejegyzésnek. Politizálni természetesen nem akarok, de az új év új helyzetet hozott és ez nem túl pozitív. Persze minden rosszban van valami jó: ugyan vékonyabb lesz a pénztárcánk, de a nem anyagi jellegű dolgok még jobban előtérbe kerülnek. Úgy tűnik, hogy mind a család, mind a kollégák jobban összetartanak (mindkettőnk munkahelyén). Tegnap beszélgettünk a jövőnkről Imolával és úgy tűnik, hogy tudunk húzni a nadrágszíjon (muszáj). :)
 Mostanság inkább olvasok. Leginkább a Szilmarilokat, Tolkientől. Az biztos, hogy egészen más, mint a Gyűrűk Ura, de  olvasmányos és három vaskos könyv helyett csak egy közepes méretű példány. A múlt héten láttam a Hobbit előzetesét és be is jelentettem Imolának, hogy elmegyünk! Apelláta nincs! :)Azt hiszem, hogy tennem kell egy talán annyira nem meglepő bejelentést: nem nőttem fel. Történt ugyanis, hogy a Karácsonyra kapott LEGO készlettel óriásiakat tudunk játszani. Azt hiszem, hogy ez az igazi "marad a gyerek, ha játszik".

2 megjegyzés:

  1. Kitől kaptatok legokészletet? :D Az új év szerintem mindenkinél a szűkebb pénztárcát eredményezi, én még azt sem tudom, januárban mennyiért dolgozom, mert nem született még megállapodás sem. :S Vicc. Engem abszolút nem vonz Tolkien...

    VálaszTörlés