2011. május 1., vasárnap

Mi bajom a közösségi oldalakkal mostanság?

Leginkább az, hogy egyre kevesebben veszik figyelembe a közösségi mivoltát. kiírom, hogy elmegyek szarni, megosztom (persze képet is róla, mert a teló okosabb, mint én), lájkold, RT-z, mert kibaszott népszerű szeretnék lenni! Mit tesz erre a birka? Lájkol és RT-z, mert ha nem akkor elveszik a bejegyzések tengerében, mint Mr Robinson. Persze vannak nem birkák, akik szeretnék közérdekű információcserére vagy netán véleményütköztetésre használni az oldalt. Na nekik annyi, mert azon, amit kiírtak gondolkodni kéne. Esetleg kicsit leadni az arcból és beismerni ha másnak is igaza van. A kedvencem az, hogy ha szembesítesz egy birkát a hülyeségével akkor rasszista vagy meg kirekesztő. A tököm tele azzal, hogy emberek csak az orrukig látnak! Köszpusz!

2 megjegyzés:

  1. aki hülye az így csinálja. szerencsére az ilyen embereket tök egyszerűen lehet hide-olni FB-on, unfálózni twitteren és nincs belőle gond. én ezt teszem, amellett hogy én is sok hülyeséget osztok meg és engem is unfálóznak. de nincs ezzel gond, csak azokat kell kötni akik érdemesek arra :) nehúzd fel az emberi hülyeségen magad, mert sosem éri meg :( én már csak tudom...

    VálaszTörlés