2013. január 12., szombat

a bejegyzés címe :)

Szóval az van, hogy éjszakás voltam és ilyenkor másnap pontosan olyan vagyok, mint egy kupac szar (a szag ellen még lehet tenni, de a többire csak az alvás a megoldás. :::)). Reggel viszont összedobtam egy rántottát, majd nyakunkba vettük Romániát. Igazából leginkább tankolni akartunk, de ha már ott voltunk, akkor bevásároltunk is. A szokásoson felül vettünk amurfilét, mert rákaptunk a halra, de a környéken nincs túl sok halas. Vettünk pár olyan cuccot, ami nálunk más, vagy nem lehet kapni (pl. burduf túró). Hazaérve megsütöttük a halat és krumplit. Ebédeltünk, majd végleg elálmosodtam és elaludtam. Imola közben ügyeskedett és sütött egy csíkos tortát!:) Most még ébren leszünk kicsit, hogy megkóstoljuk a sütit, aztán alvás, mert holnap meló. :) Napizene.

2 megjegyzés:

  1. Milyen az a burduf túró? Milyen ízű lehet? még sosem hallottam róla! A hal egészséges, nekem is többet kéne ennem, de én nem annyira szeretem az állagát :( A csíkos tortáról meg fotót! Vagy kérjek Imolától? Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A burduf túró egy román cuccos és igazából tehéntúró. A trükk ott van, hogy az utóíze nem acetonos vagy vízízű, hanem nagyon enyhén csípős. Az első halsütésem katasztrófával zárult, de most olajozott sütőpapíron sütöttük és így egyben maradt. Szerintem Imola fog tolni képet! Puszi! :)

      Törlés