2013. január 25., péntek

hatékonyság :)

A mára tervezett dolgaimat sikeresen elintéztem, sőt! Éjjel nem tudtam aludni, ezért felraktam a marhapörköltet. Kialudni magam esélyem se volt, így kellett egy kávé a visszaalváshoz. A dokinál nem kellett várnom, hogy kiírják a gyógyszerem. A gyógyszertárban persze tömeg volt, de végül lett gyógyszerem. Hazajöttem még egy kicsit, aztán indultam Pityukához (csak erre a becenévre hallgat és mellesleg mentősofőr), hogy elvégezzük a kötelező szervizt Asterixen. Régebben szerelőhöz hordtam, de egyrészt egy vödör pénzt elkért és a szakmai felkészültségével se voltam elégedett. Hazaérve elaludtam a fotelben, így késve indultam Imoláért. Bevásároltunk és hazajőve beborultam az ágyba. Ebédre/vacsorára barackos gombócot ettünk. Épp a Voice döntőt nézünk. :)

Mai zenét, pedig inkább nézni kell, mint hallgatni, mert szerintem gyönyörű a kilp! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése