2013. január 19., szombat

kulináris kalandok

Talán nem árulok el azzal nagy titkot, hogy szeretem a hasam és ma volt mit enni. :) Elég sokáig aludtam, ami mindig jól esik. Reggelire chilis virslit ettünk és persze kávéztam. Ez után jött a Totalcar-Index-Beol hármas elolvasása, mert nem árt képbe kerülni. A tervek szerint Imola és Judit ma csokis-banános muffint akart sütni, amihez lemértük a hozzávalókat és összevágtam a csokit. A házunk elé érve láttunk, hogy esett pár centi hó, de gond egy szál se, mert percek alatt letakarítottuk a kocsit és robogtunk is Mezőhegyesre. Ebédre húsleves és káposztás csülök volt. A csajok se perc alatt megsütötték a muffint és nagyon finom lett. Judit levágta a hajam. Most kipróbálta, hogy a tetejét hosszabbra hagyja és ritkító ollóval és borotvakéssel igazított csak bele. :) Szerintem nagyon jól sikerült. Anyu is villantott egy sajtos kelt tésztás pogit, szóval kemény volt! Megnéztük Oprah interjúját Lance Armstrong-gal. Mit is mondjak? Szerintem a fickó egy igazi gyökér és egyáltalán nem méltó a sajnálatra. Dopping nélkül is lehet Tour-t vagy Giro-t nyerni, de ahhoz taktika kell.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése