2013. február 4., hétfő

Furanap

 Reggel elég furcsákat álmodtam, így úgy döntöttem, hogy felkelek. :D Még kávé előtt voltam, így ért az önkormányzati dolgozók érkezése. Kiderült, hogy voltak a megbeszélt időpontban, de nem jutottak be. Elég meglepő dolog volt, mert itthon voltam. Mindent rendben találtak természetesen. :) Ezt megünnepeltem egy hagymás rántottával és kávéval. Felöltöztem, majd elindultam mamáékhoz, hogy feltöltsem a kocsi aksiját. Bírom őket, de még mindig elég ideges voltam és túl sokat kérdeztek. :D Hazaérve úgy döntöttem, hogy lefekszem aludni. :D Imola hívása ébresztett és valamiért rossz kedvvel ébredtem. Elindultam elé, vettem ki pénzt, majd jöttek a kiakasztások. :D A postán megkérdezték, hogy kiszámoltuk-e forintra, hogy mennyit kell fizetni a csekkekért, mert nincs aprójuk. A Telenor boltban nem tudták leigazolni, hogy befizettük a számlát, a gyógyszertárban meg nem nagyon tudtak visszaadni... Vettünk végül kaját és nagy nehezen hazajöttünk. Imola pucolt grapefruit-ot én meg főztem spenótot és tükörtojást. Holnap dolgozom és találnom kell valakit, akire rábízhatom a kocsit. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése