2013. február 26., kedd

Lassan járj, tovább érsz! :)

 Ez is lehetett volna a mottóm, ha nyugis napot akartam volna. Dolgom volt bőven és sikerült is időben felkelni. Reggeliztem, kávéztam, majd elindultam egy bővített bevásárlólistával boltba. Úgy gondoltam, hogy legalább négy boltot kell majd útba ejtenem. Szerencsére némi telefonos segítséggel megvettem a tiramisutortához mindent. Be kellett még lépnem még a gyógyszertárba, hogy kiváltsam a szokásos bogyóm. Ez után indultam haza, mert az első felvonás meg is történt. A második kör mamáéknál indult, mert meg akartam nézni, hogy hogy vannak. A következő lépés az volt, hogy elmentem a házidokinkhoz, hogy írjon Imolának gyógyszert. Durván sokan voltak és másfél óra alatt végeztem. Vettem a zöldségesben krumplit és zöldhagymát, majd végre leroskadhattam itthon. Az idil nem tartott sokáig, mert gondoltam, hogy mindent előkészítek mire Imola hazaér. A menü sült krumpli és rántott sajt volt. A panírozás elég nagy szívás volt, mert könyékig prézlis lettem. :D Mire odatettem sülni a dolgokat Imola is befutott. Ebéd után elment angolra, én pedig nekiálltam nézni egy tök jó Edward-kori életről szóló ismeretterjesztő filmet a Viasat History-n. Megfőztem a kávét a tiramisutortához, majd elsétáltam Imola elé. Hazaérve elkészítettük a tiramisut, amibe sikerült némi fennakadást okoznom azzal, hogy kiborítottam a kávét. Tusolás után főztem egy új adagot és befejeztük a sütit, aminek az az apropója, hogy holnap leszünk másfél éves házasok. :) Most sietünk aludni, mert holnap brutál kemény napunk lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése