2013. június 28., péntek

Felhős :)

 Nagyon tetszik ez az időjárás, mert többé-kevésbé napos, de nincs túl nagy meleg. Imádom. Az elmúlt két nap kicsit pörgősre sikeredett, de gond egy szál se. :)
 Tegnap reggel brutál korán csörgött az óra, de a kávé nagyjából észhez térített. Felöltöztünk és már robogtunk is Mezőhegyesre. Nagyon szeretek kora reggel vezetni, mert forgalom még nincs és lehet szépen nyugodtan krúzolni. :) A boltban vettünk reggelit, majd letettem Imolát az irodánál. Két perc múlva befutottam anyuékhoz és elsőként megnéztem, hogy milyenek Anyu kiütései, ami miatt bőrgyógyászhoz készültünk. Nem vagyok bőrgyógyász, de valamilyen rovarcsípésnek tűnt. Meg is nyugodtam, mert kicsit féltem, hogy valami fertőző és esetleg Imola elkaphatja. Vittünk egy babaruhát megmutatni és nagyon tetszett is Anyunak plusz az ára is nagyon jó volt. Ez után megreggeliztem, majd indultunk is a szakrendelőbe. Itt elég sokan voltak, de volt egy előtér is, ahova kényelmes kanapé volt, amire le is döglöttem. :D Végül a bőrgyógyász se mondott többet, mint amit eddig tudtunk, de ez van. Hazafelé is vettük az irányt. Apu napok óta keres pár alkatrészt a kocsijához, de a hely "alkatrészguru" képtelen volt őket megtalálni. Szerencsére vagy sem muszáj nekem is pár netes alkatrészáruház címét fejben tartani és gondoltam, hogy megpróbálok találni. Nagyjából szerencsével is jártam, amitől egyből jobb lett a kedvem. Délben ettem egy kis bablevest, majd nekiláttam a kinti számítógép karban tartásának. Közben Imola is befutott, így ettem még egy kör bablevest, majd hazaindultunk. Itthon sütöttem Imolának tükörtojást, majd meghallgattam az Égéstér eheti részét és úgy döntöttem, hogy lefekszem. :D
 Ma reggel egészen korán keltem és mosogatással meg reggelivel kezdtem eztán szimultán tusoltam és kávéztam. Gyorsan be is vásároltam, mert sajtos tésztát tervezek ebédre. Kaptam egy rossz hírt, ami eléggé letaglózott: meghalt egy kollégám 28 éves öccse. Egyébként mivel napi szinten találkozom a halállal, így elfogadom, hogy ez a vége, de amikor egy ilyen fiatal srác megy el, akkor felmerül, hogy tök értelmetlen az egész.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése