2013. június 6., csütörtök

pörögni kéne :)

 A mai nap arról szólt, hogy fel kéne pörögnöm a tennivalókhoz, de se erőm, se kedvem nem volt hozzá. Reggel Imolával keltem és reggeli meg kávé után nekiálltam ezt: http://www.nosalty.hu/recept/tejszines-tepsis-krumpli elkövetni. Persze kakukkfű helyett lestyánt raktam bele, de a végeredmény így is nagyon jó lett. Mire megsült a kaja, már mehettem is dolgozni. A melóban megebédeltem, leszemléztünk az autót, majd nekiálltam a titkos projectemnek. :) Persze, ha már dolgozunk, akkor mentünk is már egyet. Mire visszaértünk Imola már várt és beszélgettünk egy sort. :) A délután további része eseménytelenül telt. Este megjött a Golfhoz rendelt prizma és kiderült, hogy rosszul rendeltem és az egyik prizma nem lesz jó. Holnap Mezőhegyesen megpróbálom kicseréltetni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése