2013. június 24., hétfő

Vihar :)

 Valami Shakespeare nevű mókus írt hasonlót, de dráma helyett én a leginkább lazítottunk, ami ránk is fért. Viszonylag későn keltünk és elmentünk boltba. Ebédre sült krumplit ettünk és volt jégkrém is, amit kötelezővé tennénk ilyen melegben. :) Este megnéztem a Szállító 3-at és nagyjából aludtam is. :)

 Ma reggel 9-kor keltem és fel is pörögtek a dolgok, mert gyorsan bezártam az ablakot és besötétítettem. Megreggeliztem, majd elsétáltam a szakrendelőbe, mert Anyu meg akarja mutatni a kiütéseit egy bőrgyógyásznak. Kiderült, hogy a bőrdoki annyira ráér, hogy se beutaló, se időpont nem kell hozzá. Ez után vettem a boltban darált húst és ásványvizet, majd nagy nehezen hazaértem, mert a meleg és a pára teljesen kikészített. Főztem ebédre zöldséglevest és rakott brokkolit csináltam. Kimentem Imola elé a buszhoz, mert várt a védőnő. A védőnő beírta a szükséges adatokat, majd meghallgattuk Balázs szívhangját. Úgy tűnik, hogy a nagyfiú örökölte a szülei szégyenlősségét, mert folyton elbújt a mikrofon elől. :) Hazaérve ettünk és most várjuk, hogy ideérjen a lehülés. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése