2013. augusztus 6., kedd

Hereaszalás. :)

 Tudom, hogy nagyon művészi címet találtam ki, de most ez is kedves és szofisztikált. :D A lényeg, hogy túléljem ezt a retkes kánikulát valahogy.
 Tegnap egyébként jó napom volt, mert egy egész délelőttöt tudtam a hűs szobában tölteni. Délután fél háromra vártak a tüdőröntgenre, de mivel légkondis a hely és volt jó könyvem (http://moly.hu/konyvek/per-christian-jersild-a-gyermekek-szigete) így korábban mentem kicsit és hűsöltem. Negyed háromkor megjött a radiológus, aki az egyik kollégám nővére és gyorsan be is hívott. Kaptam pár gyilkos pillantást, de semmi gond. :) Mire végeztem már mehettem is imoláért, mert várt az endokrinológus, Szegeden. Itt nem volt klíma, de kedvesek és gyorsak voltak. :) Ez után a Tündérkonyhán pizzáztunk és szenvedtem a telefonom akuja miatt. Hazafelé megálltunk a Lidl-ben kaját venni. Imola gyümölcslevest csinált, én meg milánói makarónit. Aludtunk is valamit.
 A mai nap munkával telik és a meleg elviselésével...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése