2013. augusztus 29., csütörtök

Évforduló és nyugalom. :)

 Ez a hét igazából eddig leginkább a nyugalomról szólt, főleg mert esőben nem volt kedvem kimenni (azért Imoláért elugrottam Mezőhegyesre, mert nem vitt ernyőt) és inkább olvastam. Pár hete letöltöttem Raymond E. Feist életművének nagy részét és most azt olvasom nagy erőkkel. Amúgy fantasykat ír és a történet bonyolultsága valahol a Gyűrűk Ura és a Trónok Harca között lehet félúton. :)
 Kedden volt a második házassági évfordulónk és el is mentünk vacsorázni az Éva Csárdába, ahol az esküvő utáni ebéd is volt. Nagyra értékelem, hogy ki tudunk mozdulni otthonról és emiatt fel tudunk mindketten frissülni. Volt már, hogy mindkettőnk szülei felajánlották, hogy vigyáznak Balázsra több napon át, de én úgy képzelem, hogy jó ideig csak pár órára "adjuk kölcsön", mert ő a mi gyerekünk és nem egy nyűg. :) (Azt hiszem, hogy kicsit elkalandoztam. :)) Holnap lesz az utolsó kötelező ultrahang és remélhetőleg Balázs benne lesz, hogy elkészüljön a 4D ultrahang. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Végre ide is eljutottam és tisztességesen végigolvastalak. Bár sok újat nem tudtam meg, csak talán kicsit más szemszögből, mint Imolánál. Jó ötlet, hogy ott töltitek az évfordulótokat, ahol az esküvőtök is volt! :) Sokat emlegetitek, hogy Balázs érkezése után nem fogtok tudni kimozdulni otthonról: szerintem majd nem is akartok, sőt még a kiságya mellől sem. :D Mármint amilyen lelkesen várjátok, én valami ilyesmit képzelek. :D Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit pontosítanék: Nem gondoljuk, hogy Balázs érkezése után nem tudnánk kimozdulni, sőt szeretnék vele is olyan aktív és mászkálós család lenni, mint eddig. Inkább arról van szó, hogy igyekszünk kihasználni az időnket kettesben. :)

      Törlés