2013. szeptember 1., vasárnap

4D, kajakóma és munka. :)

 Péntek reggel hazamentem és nem éreztem magam fáradtnak, de az ágyba feküdtem olvasni és sikerült is aludnom pár órát. Imola második hívása ébresztett (olyan mélyen aludtam, hogy nem hallottam csörögni a telefonom) és oda is tettem az ebédet. Kaja után el is indultunk Békéscsabára, hogy megnézzük, hogy Balázs mit művel odabent. Kicsit kellett várni, ami amúgy megszokott és a doki alaposságát ismerve nem is problémáztunk a dolgon. Kiderült, hogy Balázs kissé túlkoros a 4D ultrahanghoz, mert pár héttel korábban szokták megcsinálni, de nem adtuk fel és végül sikerült néhány képet készíteni a fiatalúrról. A doki nagyon korrekt volt ugyanis a 4D ultrahang 12 ezer forintos árából csak 10 ezret kért, mert szerinte többször voltunk nála. (Ami nem teljesen igaz, ugyanis csak a kötelező ultrahangokon voltunk.) Balázs egyébként köszöni szépen jól van! :) Mérete és a köldökzsinór áramlása megfelelő, tehát minden oké. :) A következő megoldandó feladat egy álló ruhaszárító beszerzése volt, ugyanis egyrészt többet kell majd mosni, plusz helyünk sem annyi van, amennyi volt. Az Obiban kezdtünk, ahol sikerült is egészen jó áron venni és majd meglátjuk, hogy meddig tart. Vettünk még késeket (A múlt havi egy hetes késgyilkolásom áldozatait pótolni kell.) és ruhaszárító kötelet. Ez után átrobogtunk a Tescoba, hogy némi kaját is vettünk. Hazafelé leraktam Imolát otthon, mert a másnapi csokikrémet még aznap meg kellett csinálni, mert a jó állag eléréséhez kell egy éjszaka pihenő. Én nagynénémhez robogtam, aki feltúrta a környék autósboltjait, majd rájött, hogy miért rendelem internetről az alkatrészeket a kocsihoz. :) Hazaérve már csak a tus és az alvás maradt hátra.
 Szombaton felkelés és reggeli után indultunk is, hogy megünnepeljük Imola és Judit szülinapját. Az lett volna a terv, hogy Apuval beugrom Orosházára Juditért, míg Anya és Imola elkészíti a tortát, de mivel Apu kocsija rendetlenkedik, plusz el voltak késve az ebéddel, így Imolával kettesben mentünk. Megálltunk a bringaszervíznél, mert eddig hiába hívtam őket, nem vették fel. Nos az oka az volt, hogy betegség miatt zárva vannak és csak szeptemberben nyitnak. Ez után felvettünk Juditot és elmentünk a Lidl-be és a tesco-ba venni pár dolgot, amivel meg lettünk bízva. Hazaérve még nem volt kész a kaja, de megnéztük a 4D ultrahangos dvd-t és ajándékoztunk. Judit nagyon örült az egyedi kézzel készült fodrászos fülbevalónak. :) Ami ez után történt az maga a mosdatlan brutalitás, ugyanis sikerült olyan szinten bekajálni, hogy egy ideig valós veszély volt a kipukkadás. :D Hazafelé vetünk a Lidl-ben tejet és húst a mai ebédhez, majd otthon folytattuk a szenvedést.
 A mai nap eddig nagyon csendes, aminek különösen örülök! :) A fénypont mindenképp az Imola által hozott ebéd volt. :)


1 megjegyzés:

  1. Szia! Imolánál épp most örömködtem ki magam, hogy Balázs tényleg rád hasonlít és nagyon szép kisbaba! Megnyugtatlak, egyáltalán nem látszik rajta, hogy túlkoros lenne. :D (Ez most egy poén Ilditől volt :D) Néha nagyon jól tud esni egy kis délutáni alvás, főleg amikor az ember nem is számít rá, ezt már megtapasztaltam. :) Puszi

    VálaszTörlés