2013. szeptember 8., vasárnap

A munkamaraton vége. :)

 Azért nem írtam eddig, mert leginkább csak dolgoztam és aludtam. Szerencsére nem volt túl nagy a hajtás így lehetett jókat beszélgetni és elmélyülhettem Balázs Dénes Hátizsákkal Alaszkától a Tűzföldig című könyvét. Szeretem az ilyen hátizsákos útleírásokat és ez a konkrét könyv nagyon jó humorral íródott! Apropó olvasás! Anett révén belepillantottam a Molyos balhéba és őszintén szólva nem dobódtam fel. Értem én, hogy ne fikázzunk egy oldalt ok nélkül, de bármilyen kritikát el kell olvasni és megfogadni a benne szereplő igazságokat. A héten történt még, hogy egy exmentő felnyomta a a kollégáit a jászberényi mentőállomáson, mert ott disznót vágtak. Értem én, hogy szabálytalanságok történtek, de bárki, aki kritizálni szeretne az előtt próbálja fel a cipőnket. A másik dolog, hogy az exkolléga most bosszút állt, de hónapokig úgy néznek majd ránk, mint semmirekellő szarok (a megítélésünk egyébként sem sokkal jobb).


1 megjegyzés:

  1. Az ilyen szenzaciohajhasz hireket meg felkapjak, es akkora dolgot csinalnak belole, hogy csak na. A konyveket es szabalyokat meg azok irjak sokszor, akik meg bent sem jartak egeszsegugyi intezmenyben, ami pedig koztudottan egyik legstresszesebb munkahely. Kicsit hulyulni kell, kiengedni a gozt. Lehet a disznovagas kicsit tullott a celon, dehat nem a beteg hasan vagtak azt a disznot:)

    VálaszTörlés