2013. szeptember 3., kedd

Holland üzemmód. :)

 Még sosem jártam Hollandiában (bár tervezzük), de a térhasznosítás és a kerékpározás holland sztereotípia. Az éjszaka elég sokáig fent voltam (igen, még mindig fantasy-t olvasok). Aztán délelőtt nem túl későn keltem. Mivel ebédre nem kellett főznöm semmit, így lazulással telt a nap. Mivel megjött a fizetésem, így benéztünk délután Orosházára, mert volt pár dolog, amit el szerettünk volna intézni. A bringaszervizben kezdtünk, ahol megbeszéltük, hogy holnap beviszem a bringám és a hétvégére talán kész is lesz (sajnos most egy hétig folyamatosan dolgozom, ami kicsit nehezít a dolgokon, de nagyon várom a végeredményt). A következő állomás a Tesco volt, ahol vettünk mosószert meg mindenfélét, majd kipróbáltam a Shell benzinkutat, mert még életemben nem tankoltam náluk és valamiért jobb áron adták a benyát, mint szokták. Nem merek megesküdni, de úgy tűnik, hogy jobban megy tőle a kocsi. :) Bementünk még a Jysk-be is, mert nekem kéne egy ruhásszekrény (azért nem Balázsnak, mert nekem jelenleg több ruhám van! :P). A kínálat valahogy nem győzött meg, így nézelődünk tovább. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése