2013. július 12., péntek

A dolgok maguktól megoldódnak. (Ha nem akkor aludni kell.)

 Nagyon bölcs hangulatban vagyok, szóval előre elégettem pár Oravecz Nóra könyvet és ezek hamuját szórom a fejemre, ha túlzásba viszem. :)
 Szóval tegnap reggel elvittem a kocsit Mezőhegyesre a szerelőhöz, hogy rakja fel a kipufogót és szűnjön meg végre a Golf brutális hangja. Délelőtt aludtam egy kicsit, majd Imola ébresztett, hogy ebédelni kéne. Négy körül felvettem a mosógépszerelőt és robogtunk Mezőkovácsházára. Pikk-pakk szétszedte a gépet és talált egy szétcsúszott csatlakozót. Miután összedugta többször is kipróbáltuk és meglepő módon jól működött. Persze teljes programot még nem volt alkalmunk mosni, de van ok a bizalomra. :) Este elrobogtunk a Tesco-ba, Orosházára, mert az eredetileg tervezett aradi út a személyim lejárta miatt nem jött össze. Mivel listával mentünk, így gyorsan vettünk minden szükségeset. Hazafelé megbeszéltem Marcsival, hogy elvinnénk oda a cuccokat, tekintve, hogy náluk lesz a kaja. Odaérve lecuccoltunk és kaptunk egy nagy adag spagettit. Hazaérve ettünk még pizzát és aludtunk is. :)
 Ma dolgozom és elég hülyén indult a nap, de majd meglátjuk. :)


1 megjegyzés:

  1. A sok bölcsességedet te is kiadhatnád könyvbe. Halomra keresnéd magad mint ON :D

    VálaszTörlés