2013. július 23., kedd

Eltűnve, de aktívan. :)

 Megint jó rég írtam utoljára, de múlt hét pénteken és szombaton dolgoztam, ami eltelt. Igazából nem nagyon van mit írni a dologról. :)
 Vasárnap Anyuékhoz voltunk hivatalosak ebédre. A tervek szerint kaja után Tótkomlósra mentünk volna, de a szél megborította a tervet. Inkább sétáltunk egyet Mezőhegyesen. Kiderült, hogy rengeteg eladó és lakatlan ház van, plusz eldöntöttük Imolával, hogy Mezőhegyes sokkal szebb, mint Mezőkovácsháza.
 Hétfőn a nyakamba vettem a falut, mert kilazult az egyik fotel karfája és ahhoz kellett csavar, plusz megjött Mamáékhoz a Heavy Tools-os rendelésem. A csavarboltban sikerrel jártam, de kiderült, hogy a két húsboltból egyik sincs nyitva, pedig hétfőre hurka-kolbász, keddre és szerdára, pedig székelykáposztát terveztem be. Sajnos a Lidl-be kellett mennem, ami megmentette a fejem, de jobban szeretek húsboltba járni. :) Hazahoztam a vásárolt dolgokat, majd tekertem Mamáékhoz. Megnéztem a Tools-os dolgaimat és rá kellett jönnöm, hogy nagyon tetszik a mintájuk (egy pénztárca és egy egy papucs van a dologban). Tata kölcsönadta a fúrót és sovány malacvágtában siettem haza, hogy megjavítsam a fotelt. Odatettem sülni a kolbászt, majd jött is Imola. Kajáltunk és közben becsöngetett egy srác, aki meghozta az új lakbérszerződésünket, amint kiderült a testület 2018-ig meghosszabbította a szerződésünket. :) Tök jó, hogy ezzel egy darabig nem kell foglalkozzunk. Nekiálltam később a székelykáposztának, amit sikerült nagyon elsóznom. Szerencsére azzal, hogy lecseréltem a levét megmentődött a dolog. Este már csak ágyba dőlni volt erő. :)
 Ma dolgoztam és kábé ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése