2013. július 18., csütörtök

Vannak dolgok, amiken kár stresszelni. :)

 A szerdai nap nem volt igazán sikeres, bár sikertelen sem. Nagyjából semmihez se volt kedvem, de dolgom annál több, így reggeli nélkül tekertem ki a 3 kilométerre dolgozó háziorvosomhoz. (Ehhez tudni kell, hogy amúgy sem vagyok kapkodós és ha itthon reggelizem az legalább egy órán át tart, mert a netes híreket is elolvasom.) Kertelés nélkül előadtam a dokinőnek, hogy a munkaalkalmasságomhoz kérnék beutalót, mert a cég elvárja, hogy évente túl essünk rajta, de a beutalót el szokták "felejteni". Szerencsére úgy döntött, hogy él háziorvosi jogaival és saját jogon küld, ami ingyenes, szemben a munkaalkalmassági vizsgálatok fizetősségével. Hazafelé beugrottam Mamáékhoz, mert egyrészt rég voltam náluk, másrészt a születésnapomra kapott pénz egy részéből rendeltem egy papucsot és pénztárcát, amit Mamáékhoz visznek ki és mivel utánvétellel rendeltem, így hagytam ott pénzt. Beszélgettünk egy sort, ami alapján kiderült, hogy fater nője tényleg alkesz, mert azt a bort is meg akarta inni, amit Tata kapott a születésnapjára. Beszélgetés közben megettem egy doboz kovászosuborkát. :D Hazaérve kitakarítottam a leengedett hűtőt, majd ittam egy jutalomsört (Igen, éhgyomorra! :D) és ki is ütött. :D Fél háromig csak kamilláztam, amikor is beszéltem Imolával, majd nekikezdtem a makarónikészítésnek. Imola hullafáradtan ért haza, ettünk és megnéztük Balázs légzésfigyelőjét. Nagyon komoly cuccnak tűnik. :) A nap további részében pihentünk. :)
 Ma reggel hivatalos voltam a laborba és "szerencsére" túl korán keltem. Úgy döntöttem, hogy valami hasznos dologgal töltöm az időm, amíg étlen-szomjan  vagyok és elmentem a Lidl-be venni üléshuzatot a kocsiba. Némi dúrás után találtam megfelelően visszafogottat és hazafelé vettem az útirányt. Fél kilenc körül beértem a laborba és tovább tartott regisztrálni a recepción, mint maga a vérétel. A trauma után a lángosozó felé vettem az irányt, ahol kértem egy sima lángost. Két perccel később a tulaj és egyben főlángoskészítő néni közölte, hogy kis türelem, mert csinál másikat, mivel nem elégedett a lángossal. :) Tök jól esik az ilyen gesztusok! :) Itthon megkávéztam és végre eldőlt, hogy rizses hús lesz az ebéd. :) Remélem, hogy ma megérkezik a csomagom. :)


2 megjegyzés:

  1. Szia! Hát én meghalnék, ha magában meg kellene ennem a kovászos uborkát. :D Jó sok mindent elintéztél, de azért remélem, pihentető volt! :) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a trükk, hogy kovászos vagy savanyú uborkát még krémes süti után is képes vagyok enni. :D

      Törlés