2013. április 17., szerda

Előrehozott évforduló :)

 Tegnap nem posztoltam, mert este vért pisáltunk a munkától. No nem panaszkodni akarok, csak húzós tud lenni az éjszakai mentőzés. Ráadásul komplikált eseteket adott fel az élet, egy esetben az esetkocsi magasabb szintű ellátására volt elengedhetetlenül szükség. Amúgy a nap nagy része eseménytelen volt: kolozsvári káposztát csináltam és terveztem a mai napot. :)
 Ma ugyanis minden titoktartási tudásomra szükség volt, hogy még akaratlanul se áruljam el mire készülünk. Holnap lesz ugyanis annak az évfordulója, hogy elkezdődött a mi. :) Sajnos dolgozom, de ez nem szegte a kedvem, inkább előrehoztam a dolgot: virágot vettem, sutyiban elbuszoztam Mezőhegyesre és elmentünk enni. :) Nagyon jól sikerült a meglepetés és a kaja nagyon finom volt. :) Hazavonatoztunk és itthon már szunyáltam egyet végre. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése