2013. április 13., szombat

munka és másmilyen munka. :)

 Tegnap kimaradt a post, mert este későn értünk haza és inkább aludtunk. Szóval tegnap reggel történt két közlekedési baleset is a területünkön. Az elsőhöz még az éjszakásokat küldték, így mi tartalékban maradtunk. Épp nyugiban kávéztunk, amikor tényleg menni kellett, mert egy robogós kiscsaj kikanyarodott egy autós elé és jött a harmadik típusú találkozás. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy a csajszi újjászületett, mert megúszta horzsolásokkal. Volt még dolgunk nap közben, de megoldottuk a dolgunkat. Imola hívott, hogy lekéste a buszát, így benéz anyuékhoz. Később már Anyu hívott, hogy nem adott sütit Imolának, így el kell mennünk este sütizni. :) Én kiváltottam a vacsorát és még beszélgettünk is egy sort. Hazafelé három hatalmas szarvasbika állt az úton, kb. 5 méterre az autótól. Szerencsére nem lett baleset. Itthon feltettem egy kávét (este teszem fel, hogy reggel csak beöntsem az arcomba). Tusolás után még olvastunk, majd jött az alvás.
 Ma reggel természetesen alig tudtam felkelni, de nagy nehezen megoldottam. Bevánszorogtam dolgozni és vártam, hogy mi fog történni. Szerencsére ma abszolút nyugalom volt és ez jól is esett. Kora délután ugyan fel kellett ébreszteni egy részeget, de ennyi volt. A napom fénypontja abszolút az Imola által sütött húsos pite volt. :) Épp Paprika tv-t nézünk, aztán alvás, mert holnap Békéscsabán vásárolunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése