2013. április 15., hétfő

közlekedés :)

 A mai napon egy sor gépjárművel volt dolgom! :) Reggel nagyon nehezen keltünk és ha nem autóval mentünk volna Mezőhegyesre, akkor gondban lettünk volna. Nagy nehezen elindultunk. Boltolás után, és azt követően, hogy Imolát letettem az irodánál, benéztem anyuékhoz. Megreggeliztem majd elindultam a karosszérialakatoshoz, mert a tél kihozott pár rozsdapöttyöt és meg kell őket javítani. még lazítottam kicsit anyuval, majd buszra ültem és hazajöttem. Illetve Marcsihoz, mert még dolgunk volt Tótkomlóson és ehhez szükség volt a kocsijára. Kimentem a benzinkútra és bénáztam egy sort, mert minden más, mint az Astrán. Úgy döntöttem, hogy rakott krumplit csinálok ebédre, mert minden volt hozzá itthon. Így is sokat szívtam, mert nagyon fájt a fejem egész nap és ez nem segített koncentrálni. Mire elkészültem indulhattam is Imoláért. Beugrottam még a boltba gyümölcsért meg tejért és aztán vártam. Imolát. Gyors ebéd után rohantunk is Tótkomlósra, mert szorzás-osztás után arra jutottunk, hogy a legjobb az lenne, ha varratnánk Imola ruháját. Végül be is jött a számítás, mert ugyan várni kell az elkészülésére, de olcsó lesz és egyedi. :) Visszavittük Marcsinak a kocsit és beszélgettünk egy jót. :) Itthon a túlélésre játszottam, majd bevettem egy panadolt és pont. Sütöttem egy kolbászos, hagymás rántottát ( a reformkonyha jegyében olaj nélkül. :D). Elég eseménydús nap volt, tehát holnap lazítani kéne.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése