2013. szeptember 2., hétfő

Spontán gerillagasztró. :)

 Tegnap este elég morcos lettem, ami szerencsére reggelre elmúlt és ugyan a teraszon kávéztam, de kimozdulni a lakásból nem volt kedvem. Végül, mivel nem volt itthon semmi ebédnekvaló, így kénytelen voltam boltba menni. Általában ha ötletek nélkül megyek boltba, akkor legkésőbb a boltban megvilágosodom. Szerencsére ez most is megtörtént és úgy döntöttem, hogy babgulyás lesz. :) Mivel egészen ideszoktam ebbe a boltba, így már az eladók is közvetlenebbek és segítenek friss dolgokat venni. Hazaérve gyorsan felraktam főni a babot és szerencsére gyorsan el is készült, amikor Imola hazaért ebédelhettünk is. A délután további része pihenéssel és olvasással telt. Kora este kiderült, hogy nem igazán van itthon kaja és elsétáltunk a Lidl-be. Nagyon kellemes volt az idő és a séta is kellemes volt. Vettünk profiterolt, ami szerintem ilyen töltött fánk csokiszósszal. Őszintén szólva a somlói galuska jobban bejön, de jól eső kísérlet volt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése