2013. március 22., péntek

Elmaradásban :)

 A tegnapi napom elég zsúfoltra sikerült, így mire eljutottam volna a postolásig már lefeküdtem. :D Tegnap reggel elvittem Imolát a munkahelyére, majd felmentem Anyuékhoz. Reggeli, majd kis készülődés után elindultunk Pitvarosra  a húsboltba és piacra. Szerintem egy ilyen típusú húsbolt, mondjuk Budapesten tökéletes hipszterparadicsom lenne, mert annyira jó. Ehhez képest itt a vidék szélén "csak" egy titkos tipp. Vettünk füstölt csípőskolbászt, erdélyi pácoltszalonnát, füstölt angolszalonnát és májast. A piacon a rossz idő miatt kevesen voltak, így hamar végeztünk. Mezőhegyesen elosztottuk a kaját és jöttem is haza. Itthon felporszívóztam, ami rendesen elfárasztott. :D Főzni nem kellett, mert volt tegnapról és tegnap előttről. Délután inkább lazítottam és felbontottam egy üveg pezsgőt. Kiderült, hogy 10 éves és pocsék. :D
 Ma reggel semmihez sem volt kedvem és ez nem is változott. :D Ebédre rakott krumplit sütöttem és most lazítunk egy sort. Estére dolgozni fogok és remélem, hogy alhatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése