2013. március 4., hétfő

komolykodás :)

Igazából csak zenében, mert mostanában sok komoly és komolynak tűnő zenét hallgatok. Tetszik, hogy monumentális és más ritmusú darabok vannak a fő sodorban. :) Reggel Imola ébresztett és mire indult ki is tudtam mászni az ágyból. Reggelire csináltam egy adag újhagymás rántottát és elmentem felfújni a bringám kerekét, mert mára beszéltük meg kollégámmal, hogy összefutunk és megmutat pár dolgot. Végül csak kora délután szólt, így nem sok mindent csináltam otthon, mert semmit sem akartam félbe hagyni. Elsőre úgy tűnik, hogy ugyan jelentősen több küldeményt kell kihordani, de a terület negyed akkora és szelektálni sem kell. Megpróbálom, mert őszintén szólva jó dolog közalkalmazottnak lenni, de nem árt némi plusz bevétel. Sikerült időben végeznem, így elmentem Imoláért Mezőhegyesre és be is vásároltunk. Ebédre rizibizit és tüzes partigolyót csináltam. Kicsit még pihentünk, majd jönnöm kellett dolgozni. Elég nehéz volt eljönni, de sosem könnyű és ez hozzátartozik a hivatásomhoz. Beérkezve kicsit megijedtem, mert egy mentőorvosi Ford Focus állt az udvaron és mivel ilyen autót csak a főnökön használhatnak, így volt némi para. Végül kiderült, hogy "csak" a megyei vezető mentőtiszt (kb. ő a megye szakmai vezetője) dolgozik velünk éjjel. Szerencsére nem az ő ápolója leszek, mert ugyan korrekt embernek ismerem, de nem egyszerű ekkora figyelem mellett dolgozni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése