2013. március 2., szombat

Tegnap és ma :)

 Tegnap este már nem volt kedvem postolni, de most pótolom. Tegnap eléggé aggódtunk, hogy jön a régióvezető főorvos, akiről legendák szólnak, hogy mennyire ellentmondást nem tűrő fickó. Egy vonulás miatt lemaradtunk az érkezésről, de legalább nem ellenőrizte az autókat. :D Már a prezentáció kezdése után estünk be, de nem maradtunk le semmiről. Kiderült, hogy a Mentőszolgálat költségvetéséből egészségtelenül magas a bérek költsége. Erre a megoldás lenne a létszámleépítés vagy a költségvetés növelése. Egy ideig nem valószínű a létszámleépítés, de középtávon egy kisebb, de hatékonyabb Mentőszolgálat a cél. Szó volt még az EU-s forrásokból megvalósuló fejlesztésekről. Lesz pénz arra, hogy fejlesszék a mentőállomásunkat és a közelben épül egy másik mentőállomás teljesen a nulláról. Rengeteg lehetőségünk lesz tanulni, mert a hagyományos magyar mentési stílusról áttérünk az angolszászra, aminek helyességéről lehet vitatkozni, de nem érdemes. A délutánunk a szép lassan telt, de nem is volt ezzel baj. :) Mivel meló után közvetlenül színházba mentünk volna, így rendeltem egy pizzát, hogy ne halljak éhen. Fél hétkor leváltottak, majd hét után már a helyi művházban is voltunk, hogy megnézzük a Diótörő és Egérkirály című musicalt. Alapvetően tetszett a darab, de a hangosítás és néhány szereplő stílusa sok volt. A másik dolog, ami zavart és független volt a darabtól, az a nézőtéren helyet foglaló sznobok viselkedése volt. Legtöbbjük szerintem semmit sem értett a darabból, de megjelent, hogy eldicsekedjen az ismerőseinek, hogy ő támogatja a magaskultúrát... agyfasz! Hazaérve aztán tus és alvás következett.
 Ma reggel egészen sokáig aludtam. Imola szegénykém korán kelt, mert hétvégén sosem tud sokáig aludni. Végül felébredtem én is és reggelire tükörtojást ettünk. Bevásároltunk és ma már semmiképp nem tervezünk kimenni a lakásból. :)

2 megjegyzés:

  1. Van egy könyv, aminek az a címe, hogy 'Mit érdekel a mások véleménye'. Pisti, Téged mit érdekelnek a mások? Elmentek szórakozni, akkor ne a másokkal foglalkozz, pláne ne húzd fel magad rajta, csak szimplán örülj a pillanatnak!
    Meg sem fordult a fejemben, hogy több féle mentős vonulási stílus van! Minden nap tanul valamit az ember...
    Ma valami csoda folytán én is felébredtem 7 órakor, pedig nem szoktam.
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Félreértesz! :) Alapvetően jól elvoltam, de úgy gondoltam, hogy hangot adok annak, hogy nem szimpatizálok a sznobokkal. :) A 19. században a magyaroktól tanulta mindenki a mentést, mert néhány legendás orvos dolgozta ki az alapokat. Sajnos azóta mostohagyerekek lettünk és inkább követjük a trendeket mostanság.

    VálaszTörlés