2013. március 28., csütörtök

szemhéjfeltámasztás :)

 Az éjszaka viszonylag nyugodtan telt, így reggel egy boltos kör után indultam haza. :) Ettem sonkát. :D Majd összepakoltam a dolgaimat és az üres befőttesüvegeket. Megnéztem két filmet (Sólyom végveszélyben, Armageddon) és kávéztam. :) Elmentem Imoláért, ami "kicsit" kalandosra sikerült, mert egy idióta nő a vasúti átjáróban ipszilonozott és még neki állt feljebb, amikor nekiálltam kurvaanyázni. :D A boltban megintcsak mindenki hülye volt, mert ugye jön a Húsvét és a világ vége. :D Itt összefutottunk Anyuval tök véletlenül. Hazaérve ebédeltünk, majd meggyúrtam egy adag linzert, mert ez kell a kétszínű csokitortához. :) Most Égésteret hallgatok, aztán lassan pihenés, mert holnap irány Szatmárnémeti. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése