2013. március 23., szombat

majdnem tavasz!:)

 A tegnap éjszaka egészen eseménytelenül telt, csak nagyon fáztam. Reggel megnéztem a jövő havi beosztás első verzióját és kicsit meglepődtem: történt ugyanis, hogy míg márciusban 4 esetszolgálatom volt, addig áprilisra csak egy volt beirányozva. Értem én, hogy nem vagyok nagy spíler, de ha csak ritkán dolgozom esetkocsin, akkor nem mennek eléggé készségszinten azok a dolgok, amikre szükség van. Szerencsére a főni meghallgatott és remélhetőleg változtat. Hazaérve Imola már ébren volt, így reggeliztünk, majd jött a malajziai F1 futam időmérő edzése. Ez után kimentünk tankolni és bevásárolni. Ebédre zöldségleves és spagetti volt. Közben sztreccsingeltünk egy sort, mert pénteken sógoromat is visszük Szatmárnémetibe, de azt nem mondta, hogy mikorra akar odaérni és megint olyan feladat elé állítana, amit a jogsim kockáztatása nélkül nem tudnék megoldani. Végül találtunk egy jó megoldást. Délután aludtam egy sort. :) Még tévézünk egy sort, majd megint alvás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése