2013. július 16., kedd

Húzós hétvége és lekvárfőzős hétköznapok :)

 Szombaton nagy családi ünneplős banzáj volt, ami annyira nem sikerült rosszul, bár apám nője rendesen belecsokizott a programba, mert mint kiderült egy zugivó tirpák (Elnézést a nyírségiektől!) és büdös bunkó is: simán kivette más tányérjából a kaját és jót poénkodott azon, hogy miért nem lesz Balázs István is. Utóbbiért el is küldtem a faszba amúgy.
 Vasárnap már jobb volt, mert aputól kaptunk némi pénzt Balázs dolgaira és a Tescoban volt olyan utazóágy, amit kinéztünk.Ebédre Anyuékhoz is értünk és meg is leptük őket azzal, hogy kaptak ők is egy utazóágyat (eredetileg is így volt megbeszélve, de jövő hónapra). Mindkét utazóágyat összeraktunk. Mondjuk az első összerakás kicsit bénán ment, mert mint minden német gyártású cuccnak megvan az egyedi logikája, amit ha egyszer megértesz, akkor vered a fejed a falba, hogy mások miért nem így csinálják. Ebédre kaptunk nyaklevest (pulyka) és gombás húst. Kaja után elszédültünk és aludtunk vagy négy órát, majd hazajöttünk.
 Tegnap igazából nem csináltam semmit. (Na jó azért a házimunkát megcsináltam és előkészültem a sárgabarackfőzéshez.) Amikor Imola visszahívott kiderült, hogy egyikünk telójában megmakkant a mikrofon. Hazaérve azt hittük, hogy az Imoláé a hibás, de végül kiderült, hogy az enyém, de egy újraindítás megoldotta a kérdést. Végül lett pár üveg lekvár is. :) Este elég nehezen aludtam el és éjjel is nagy volt a fennforgás.
 Ma egészen kipihenten keltem. Mondjuk sikerült pár hülyeséget összeálmodni, de semmi vész. :) A mai fő teendő a meggylekvár főzése lesz. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése