2013. május 22., szerda

ágybaájulás :)

 Tegnap este a megyei vezető mentőtiszttel vonultam volna, de mi sehol sem voltunk. Ezzel ellentétben a másik autó végigszívta az éjszakát és mivel ilyenkor az esetápoló veszi fel a telefont, így én sem unatkoztam. Reggel hazajöttem és a reggelit követően beájultam az ágyba és kettőig fel sem keltem. Elmosogattam és hívott anyu, hogy pénz állt a házhoz, mert a biztosító visszautalt némi pénzt az előző autóhoz tartozó kötelező biztosításából. Örömködtem egy sort, majd megcsináltam a melegszenyót ebédre. Délután sikeresen belekerültünk az Erőss Zsoltot és társát övező flémbe, mert sem Imola, sem én nem vagyok hajlandó megérteni, hogy miért kell sajnálni egy olyan embert, aki a kockázatokat világosan felmérő és az életét öncélúan kockáztató embert. Egy kicsit szomorú vagyok amiatt, mert pár ember egyszerűen képtelen volt meghallgatni az érveinket. Majd elmúlik ez is.
 A délután nagy része punnyadással telt és ezzel most az égvilágon semmi gond nem volt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése