2013. május 11., szombat

regeneráció :)

 Pénteken majdnem hétig aludtam, de kipihenten ébredtem. A nap programja az eredetvizsga volt, de reggelizni és kávézni muszáj volt. :) Elmentem az atm automatához, hogy vegyek ki pénzt, de annyian voltak, hogy kezdtem azon gondolkodni, hogy sátrat kellett volna hozni. Nagy nehezen meglett a pénz, majd hazajöttem hűsölni. Az eredetvizsgás srác hívott, hogy a műhely, ahol a vizsga lenne, be fog zárni délben és ő nem ér ide. Gyorsan kellett egy hely, ahol normális körülmények között meg lehet oldani a dolgot és végül bedobtam, hogy találkozzunk Mamáéknál. Elrobogtam hozzájuk és kipakoltam a garázst és kiderült, hogy megjött Imola névnapi könyve a Picik és Kicsik című könyv, ami nem meglepő módon a gyereknevelésről szól. :) Maga az eredetvizsga gyorsan és gördülékenyen zajlott. Fél háromra elmentem Imoláért, boltoltunk és tankoltunk. Itthon melegszendvicset ettünk, majd készültem a munkába. Szerencsére az éjszaka különösebb gond nélkül telt el. :)
 Reggel még beszélgettem egy kicsit, mert jó volt a hangulat plusz gondoltam, hogy hagyom Imolát aludni. Hazaérve reggeliztünk, majd boltoltunk és gondoltam, hogy ledőlök kicsit. Megnéztem a Forma 1 időmérőjét ettünk. Gyümölcslevest és csirkeflekkent sült krumplival, majd megnéztük a Győri ETO-Larvik bl döntőt. Durván jó mérkőzés volt. :) A nap többi része pihenéssel fog telni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése