2013. május 30., csütörtök

Mit is csináltam az elmúlt két napban? :)

 A kérdésre a válasz, hogy eláztam (nincs nagy bajom a napi többszöri elázással, mert szandálban és pólóban járok), de tusfürdőt egyszer se vittem magammal. :)
 Tegnap nagyjából és egészében véve aludtam és ez baromi jól esett. Volt még székelykáposztánk és főztem zöldséglevest, szóval volt egy jó átmelegítő és finom ebédünk. A délután további részében Imolát kísértem el a "pót" órájára, majd boltoltunk. Itthon már csak aludni volt erőnk.
 Ma reggel én is ötkor keltem, mert volt némi elintéznivalóm és egy rakott krumplit is össze kellett dobnom, mire fél 12-kor elindulok Kingáért Aradra. Nyolc után a Polgármesteri Hivatalban indítottam, mert meg kell hosszabítani a lakás bérleti szerződését, de több papír kell hozzá, szóval nem egyszerű a sztori. Amúgy a nap csalódása a Twitteren megénekelt gumicsizmás hivatalnok volt. Kezdem elfogadni, hogy létezik a gumicsizma utcára, de egy hivatali dolgozó, aki ügyfeleket fogad az öltözködjön rendesen. Futottam még egy kört a szakrendelőben és a védőnőnél, hogy Imola eredményeit és beutalóit frissítsem. Itthon még nyomtam egy tust , majd elfeketült az ég és már szakadt is az eső, majd a jég is. Borsó és cseresznye nagyságú jutott ide. Sajnos nem várhattam, mert eljött az idő, hogy Kingáért induljak. Kétszer is elkapott a zivatar, de az autó jól vizsgázott. A határt átlépve megszűnt az ítéletidő, de a hegyek komoran magasodtak a város körül. :) A forgalom a szokásosan kaotikusnál egy picit jobb volt és ez elég volt ahhoz, hogy odaérjek a megbeszélt helyre. Kinga is befutott pár percen belül, így beugrottunk még venni pár dolgot a Corába. Itt el kellett döntsük, hogy hazamegyünk és indulhatunk is Mezőhegyesre Imoláért, vagy nézelődünk még egy kicsit és rögtön Mezőhegyesre megyünk. Végül az utóbbi mellett döntöttünk és bejártuk a bevásárló központot. Mezőhegyesre gond nélkül érkeztünk. Szerencsére Imola is gyorsan végzett, majd Mezőkovácsháza felé fordítottuk a kocsi orrát. Itthon összeraktam az ebédet és beszélgettünk. Kis pihenés után elvittük Kingát a buszhoz. Utána beugrottunk Apuhoz és Judithoz, mert rég találkoztunk. Egy óra és még némi vezetés után lecuccolhattunk itthon. Vacsoráztunk, elkészítettem egy adag kávét és jó lenne aludni is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése