2013. május 9., csütörtök

Két nap munka. :)

 Tegnap reggel teljes zombi módban keltem és robotpilóta üzemmódban jutottam el a mentőállomásra. A délelőtt a kötelező biztosítás újrakötése (ehhez kellett üzletkötő, mert neten nem tudtam megoldani) és az eredetvizsga megszervezéséről szól. Szerencsére két nap alatt le tudom zongorázni a dolgot és a jövő hétre már csak az átíratás és a kötelező szervíz marad. Persze dolgoztam is és jól eltelt a nap. :) Imola zseniális rakott cukkinit sütött csütörtök ebédre! :)
 Ma reggel végre hétig alhattam és ezért nagyon hálás vagyok. Kilencre odaértem az üzletkötőhöz, de őszintén szólva kötelező nyűgnek éreztem magam. Megírtuk a szerződést, majd beugrottam egy kicsit mamáékhoz beszélgetni. Megcsodálták a kocsit is. A munka most a Mentők Napja jegyében telt, vagyis volt utcai kiállítás meg az autók is az udvaron parkoltak. Persze azért menteni is kellett és ma kicsit kipróbáltak a türelmem. Hazaérve összedobtam egy rántottát és megvacsoráztunk. :) Holnap eredetiségvizsgálat, majd este munka.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése