2013. május 13., hétfő

egy sima-egy fordított :)

 Vasárnap anyuékhoz voltunk hivatalosak ebédre és reggel felkeltünk, reggeliztünk és már indultunk is. A kaja húsleves és sertéspöri volt uborkasalátával. Délután kimentünk Apu keresztanyujához egy közeli majorba. Kaptunk krumplit és megcsodáltuk a szépen gondozott kertet és indultunk is vissza Mezőhegyesre. Ettünk még gyümölcskrémest és végre volt íze az epernek! :) Hazafelé bevásároltunk. Itthon Imola megsütötte a névnapi muffinját, én pedig megfőztem egy zöldséglevest és sajtos tésztát. Meg akartam nézni a Bukás című filmet, mert egyben még sosem láttam, de belealudtam, így bemásztam Imola mellé és aludtam is. :)
 Reggel a kávét mintha magam mögé öntöttem volna, annyira nem volt hatása. Nem is tudtam a szokott módon Imolával menni a busz elé, inkább letusoltam. Maga a nap igazi hétfői rohanós volt. Sok munkánk volt és nem is volt túl egyszerű bánni a betegekkel, de megoldottuk. :) Sikerült beszélnem az autószerelővel is, ami megint nem lesz egyszerű, mert csak pénteken tudom vinni a kocsit és pénteken indulunk is. Nem a legszerencsésebb dolog, de őrültség lenne kihagyni a szerelőt egy ekkora út előtt. Hazafelé nagyon megfagytam a biciklin, de itthon ettem egy jó vacsit és minden jó is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése