2013. május 28., kedd

Önszivatás :)

 A tegnapi estémet nem is tudnám jobban jellemezni, ugyanis én a hülye fejemmel nekiálltam Trónok Harcát nézni és mire felocsudtam/elálmosodtam két óra volt. Próbáltam kicsit pihenni, de ötig már nincs sok idő, így Kávé nővér támogatta a napom. Hazamentem, reggeliztem és elvittem Imola mintáját a laborba, ahol szívtam rendesen, mert a regisztráció bürokratikus. Utána vettem savanyú káposztát és húst a székelykáposztához. Most először fordult elő, hogy nem volt elég savanyú a káposzta, így a levéből is kellett kicsit hozzátenni. Ledaráltam még pár részt a sorozatból, így csak két rész maradt. Fél háromra beugrottam Imoláért és robogtunk is Romániába tankolni és rovignettát (útadómatrica) szerezni, mert jön Kinga és egyedül kell kimennem érte és ezt a két dolgot jobban szeretem Imolával intézni. :) Itthon kajáltunk, majd készültem dolgozni. Már előre tudom, hogy holnap aludni fogok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése