2013. május 27., hétfő

Kellemes brit időjárás! :)

 Egy nagy előnye van az ilyen időnek: nem izzadok! :D Tegnap inkább a pihenésé volt a főszerep és nem is volt sok kedvünk kimenni a lakásból. Ebédre zöldséglevest és spenótot ettünk tükörtojással. Mivel még mindig akciós a Staropramen sör, így az is befigyelt. :) Megnéztük a F1 aktuális futamát és nagyjából el is telt a nap.
 Ma még annyira se volt kedvem bármihez, így Firkint hallgattam és a Hobbitot olvastam. :) Mama hívott, hogy megjött a csomagunk. A dolog pikantériája csak annyi, hogy nem vártunk semmit. :D Gyorsan el is mentem, hogy utánajárjak a csomagügynek. Kiderült, hogy a februárban rendelt és elveszettnek hitt csomag jött meg a Threadlesstől. Néztem, mint hal a szatyorban, de örültem is persze. Ha már ott voltam beszélgettünk is egy sort. Fél háromra elmentem Imoláért. A bolt előtt összefutottunk anyuékkal és tök jó volt beszélgetni egy sort. :) A boltban vettünk egy csomó dolgot és robogtunk is haza, hogy elérjük a védőnőt. Tökre örült, hogy minden oké és megbeszéltük a továbbiakat. :) Hazaérve végre lehetett ebédelni és már készültem is dolgozni. Kicsit kemény lesz két éjszakát lenyomni egymás után, de majd nappal alszom. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése