2013. április 19., péntek

mozaik :)

 Reggel nagyon gyűrötten ébredtem, de ez nem újdonság. Reggeliztem és kávéztam, de még vagy egy óráig képtelen voltam értelmes dolgot csinálni. Elindultam bevásárolni, de csak a tervezett dolgok töredékét tudtam megvenni, mert így is tele lett a táskám. Itthon vettem észre, hogy nem vettem hagymát a gombapörihez, de szerencsére így is jó volt. :) Kisétáltam Imola elé, majd vettünk még egy adag cuccot. :D Hazaérve megfőztem a tésztát, majd ettünk és már mehettem is emberi fejet csinálni magamnak, mert jöttem dolgozni. Itt szinte startból összehajtottam a főnökkel, mert szerinte sok a kérésem (esküvő, ballagás és vizsgálatok), erre közöltem vele, hogy általában hajlok a kompromisszumra, de most ez a kivétel lesz, ami erősíti a szabályt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése