2013. május 23., csütörtök

Szia Balázs! :)

A mai nap egy átlagos és szürke nap lett volna, de délután megint találkoztunk a gyermekünkkel. :) Nap közben csak boltoltam és itthon szenvedtem. Főztem milánói szószt és elmentem Mezőhegyesre, mert oda kézbesítették a kgfb-s maradványomat. Beszélgettem kicsit anyuval, majd Imola is befutott. Hazajöttünk, felraktam a spagettit főni és közben előkészültünk az indulásra. A kaja nagyon jól esett és már robogtunk is Békéscsabára. Még be kellett ugrani Juditnak dauercsavaróért. Az utolsó kötelező cél az ultrahang volt és ismét jó volt találkozni a pocaknautával, aki mint, ahogy a címből is kiderült kisfiú és nagyon szépen fejlődik! :) Szerencsére a doki megint nagyon türelmesen magyarázott és minden csontot és minden szervet megnéztünk. Most kicsit nyugodtabb volt és jobban tűrte a kíváncsiságunkat. :) Mire végeztünk az eső is eleredt és itt ért egy kellemetlen meglepetés, ugyanis az egyik ablaktörlő az autón nem feküdt fel rendesen és így be kellett ugrani a Tesco-ba másikat venni. Hazaérve körbetelefonáltunk mindenkit a hírekkel, majd rendeltünk pizzát (ez a sajtos szélű pizza nagy találmány). Nem sokára megyünk aludni, mert holnap meló. :)


3 megjegyzés:

  1. aaaaannyira, de annyira örülök nektek!!! :))) biztos nagyszerű élmény lehet újra és újra megcsodálni a kis "pocaknautát" (menő ez a név!)! sok boldogságot és kitartást nektek továbbra is! :)

    VálaszTörlés
  2. Balázs annyira szép név lesz neki :) Tökre örülök, hogy kiderül a neme és nem rejtegette tovább!

    VálaszTörlés