2013. március 18., hétfő

nem történik semmi :)

 Két napja vagyok itthon és semmi izgalmas nem történt. Tegnap hazajőve épp indult a forma 1 ausztrál nagydíja, amit jól megnéztünk. Utána szunyáltunk egyet, mert kellett. :) Ebédre sörben sült csülköt sütöttem és volt egy csomó kajánk tegnapról. Este a Dalos Maradj talpont néztünk.
 Ma reggel háromnegyed hétkor keltem, mert azt hittem, hogy dél van. :) Reggelire pacalpörit ettem, szóval korán indult a hardkór. :D A szokásos kávé totalcar kombó után elbicajoztam Mamáékhoz egy cipővel, amit  sosem hordtam (én is mástól kaptam) és talán jó lesz valakinek. Épp ottlétemkor érkezett meg Ildiék nászajándéka, amit nem mertem bicajjal szállítani, de úgy terveztem, hogy elmegyek Imoláért és felmartam a csomagokat. Mezőhegyesen a boltban összefutottunk Anyuékkal, így élőben köszönthettük fel Aput a névnapja alkalmából. Hazajőve Imola próbálta kinyomozni, hogy hol tűnt el a Threadles-es csomagunk, de a Posta ügyfélszolgálatán nem vették fel a telefont. Holnap véradásra megyek, majd a postára és végül székelykáposztát főzök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése