2013. március 19., kedd

véradás :)

 A nap fő motívuma a véradásom volt, de kezdjük az elején. :) Éjszaka elég nagy szél támadt, szóval nemtudommikor összeszedtem a törölközőket a teraszon, mert csapkodták az ablakot. Egy ilyen mozzanat után nem csoda, hogy mosott fosként másztam ki reggel ki az ágyból. :) Reggeli és kávé után összeszedtem magam és elindultam a volt sulimba, hogy vért adjak. Sajnos még egészen sokan megismertek, így meg kellett ejtenem pár pr látogatást, amihez nem igazán volt kedvem. Őszintén szólva elszoktam a pózerkodástól  és nehezen palástolom, ha unok valamit. Szerencsére az egészségügyisek (gondolom, hogy más szakmában is így van) itt is összetartottak, így mindenhol előre vettek. Általában nem szeretem a protekciót, de a volt gimi annyira elkurvult, hogy nem bántam a gyorsaságot. Hazajőve kicsit megborultam, ami valószínűleg a kialvatlanság miatt volt. Kis pihenés után elindultam a boltokba: a húsboltban vettem sertéscombot és olyan kötözött sonkát, amivel együtt is alhatnék. :) Beugrottam az élelmiszer boltba is, ahol vettem még pár apróságot és energiaitalt, mert kicsit növelni egy kicsit a pulzusszámom. Hazaérve nekiálltam főzni, valamint a postával és a DHL-lel telefonálgattam, hogy az elveszett Threadless pólók nyomára bukkanjak. Végül nem sikerült eredményre jutni, de nem veszett el minden remény. Imola hazaérkezésekor ebédeltünk, majd elment angolra én pedig olvastam és zenét hallgattam. Fél hét után kicsivel elmentem Imola elé. Most majd kicsit tévézünk aztán alszunk. :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése