2013. március 5., kedd

aktív alvás :)

 Az éjszaka különösebb esemény nélkül telt. Reggel még beszélgettünk egy kicsit a mentőállomáson, majd bevásároltam és hazajöttem. Reggeli közben A csodálatos kutyadokit néztem a NatGeo-n. Persze tudom, hogy van felhajtás a műsor körül, de most a kutya farkas hibridekről volt szó és nagyon elszomorodtam, mert ez egy újabb példája annak, hogy az emberek megpróbálják igába hajtani a természetet (eredménytelenül). Mire véget ért a műsor már el is álmosodtam, így lefeküdtem aludni. Kora délután keltem és ettem pár falatot, majd elsétáltam Imola elé a buszmegállóba. Bevásároltunk és mivel nem nagyon volt idő főzni, ezért Vifon levest ettünk, ami szerintem egy titkos favorit a szennykaják között. :D Belapátoltuk a levest és Imola már rohant is angolra. A "magányomat" némi mosogatással és mosással enyhítettem. :) Volt némi pánik a városban, mert történt egy gázrobbanás és sem a hely, sem a sérültek száma nem volt bizonyos jó darabig (egy házban történt robbanás, ahol egy ember súlyosan sérült). Angol után hazakísértük Marcsit, majd hazasétáltunk. Vacsorára melegszendót csináltam. :) Most még tv-zek egy sort (próbálok elálmosodni), aztán irány az ágy.

2 megjegyzés:

  1. Úh ez gázrobbanás durva :( Hallottátok is? A Vifon leves néha finom, én szeretem kb minden ízében, bár kb ugyanaz mindegy hogy csirke, marha (netán lóhús) van benne, vagy ráírva!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magát a robbanást nem hallottuk, csak a sok szirénát utána. Még a lóhússal sincs baj! :D

      Törlés