2013. június 26., szerda

Egy nap herevere és egy nap parasztkodás. :)

 Tegnap rengeteg dolgot akartam csinálni, de mire eljutottam addig, hogy nekikezdjek el is telt a nap fele, szóval leírtam veszteségként. :D Ebédre friss borsóból főztem főzeléket és tükörtojást sütöttem. Kaja után lesétáltunk Mamáékhoz, mert tök jó volt az idő. Hazafelé jutott Tata eszébe, hogy szedhetnék meggyet. Túl sok kedvem már nem volt hozzá, így a hét legzsúfoltabb napját, a majd holnapot választottam. Este még főztem kávét másnapra és jött volna a lefekvés, de nem tudtam aludni. Olvastam egy csomót és zenét is hallgattam, majd Oravecz Nóra munkássága is a látókörömbe került. :D Talán a mélyenszántó gondolatok, talán más hatására nagy nehezen el tudtam aludni. :)

 Nagyon korán jött az öt óra és a kávé után komolyan elgondolkodtam, hogy visszafekszem. Reggeli után beugrottam a mentőállomásra inni még egy kávét! :D Ez után elmentem Mamáékhoz és el is kezdtünk meggyet szedni, mivel sűrűn termő cigánymeggyről volt szó, így metszőollóval álltunk neki a szüretnek. Ez után megtanultam szőlőt kaccsazni, mert Tata állt neki, de a kettős létrán való álldogálás már nem neki való. Dolgunk végeztével el is készült Mama klasszikus zöldbablevese, amit nem lehetett kihagyni. Hazaérve neki is kezdtem a meggy kézzel kimagozásának, ami nem volt egyszerű, de megéri, mert nagyon finom dzsem lesz belőle. :) Közben hívott Tata, hogy megjött Balázs csomagja Angliából. Mire Imola hazaért még nem végeztem, de utána egyből neki is láttunk a tök rántásnak. Imola panírozott, én pedig sütöttem. Természetesen gyorsabban elfogyott, mint ahogy sült, de ez így oké. :) Kaja után elmentünk a csomagért és a kocsiért, mert holnap szükség lesz rá. Kaptunk finom palacsintát vacsorára. Hazafelé vettünk tejet és ismét itthon is voltunk. Kibontottunk egy ruhás zacskót és meggyőződtünk, hogy nagyon puha és nagyon fog tetszeni Balázsnak. :) Felskypeoltuk Imola szüleit, majd most készülünk a lefekvéshez. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése