2013. június 14., péntek

késői/korai poszt :)

 Eléggé felkavart egy eset, amiben úgy tűnik, hogy páran nem tettek meg minden tőlük telhetőt és ettől nagyon pipa vagyok. Sajnos nem lehetek részletesebb, de nagyon remélem, hogy jóra fordulnak a dolgok. :) A mai nap amúgy sem volt rossz, főleg, hogy egy késői keléssel indult és semmi kötelező programom nem volt. Reggeli és kávé után bicajra pattantam, hogy beszerezzem az ebédhez szükséges dolgokat. A zöldségesben vettem lilahagymát és az eladó volt olyan kedves, hogy levágja a hagyma szárát. Ezt követte a könyvtár, vagyis a húsbolt, ahol megvolt a nap röhögése, ugyanis elém durakodott egy nő és a hús kínálatról faggatta az eladót, végül eljutott arra a pontra, hogy bélszín kellett neki sertésből (a bélszín marha alkatrész, sertés megfelelője a vesepecsenye), de vétel nem lett a dologból. Elég jól jöttem ki a dologból, mert a snassz sertéscomb darabom helyett megkaptam a diót, ami a comb legbelső és legjobb része! :) Hazaérve neki is láttam a kaja elkészítésének. Miután minden hozzávalót összeraktam a kaját a tv Paprikán kezdődött is a Két éhes olasz, ami kellően oda is ragasztott a képernyő elé. Elképzeltem magam, amint hetven évesen jókat főzök a családnak és jó borokat iszom az árnyékban. :) Szerencse, hogy nincs bilink, mert tuti belelógott volna a kezem. Véletlenül rákattintottam a helyi hírportálra, ahol friss hírként szerepelt, hogy kiégett egy busz a környéken és mivel nagyjából tudom a menetrendet, azt hittem, hogy Imola buszáról van szó, nem is agyaltam sokat, hanem indultam Mezőhegyesre és próbáltam elérni Imolát. Félúton kiderült, hogy egy másik társaság buszáról van szó. Anyuéknál találkoztunk és pihentünk kicsit. Kaptunk egy csomó kolbászt, szalonnát és töpörtőt, mert a kedvenc könyvtáramban voltak vásárolni. :) Hazafelé boltoltunk, majd elkocsikáztunk a naplementébe. :D Itthon ebédeltünk és már készülnöm is kellett melózni. Eddig volt két körünk és mindkét beteg nagyon félt, ami sokat ront a panaszokon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése