2013. június 5., szerda

Ma legalább sütött a Nap! :)

 A héten még nem posztoltam és ennek az az egyszerű oka, hogy a mait leszámítva elég eseménytelen volt. Leginkább a túlélésre játszottam, mivel éjszakából éjszakába mentem. Én sem hiszem el, hogy két ennyire eseménytelen éjszakát egymás mellé pakolni! :)
 Ma reggel hazajöttem, de előtte vettem lángost reggelire. Gyorsan betoltuk és már indultunk is Békéscsabán keresztül Gyulára, hogy Imolától levegyék a vért a toxoplazma vizsgálathoz. A kórházhoz közeli parkolóban találkoztunk két kollégámmal és beszélgettünk is velük pár szót. A laborban nagy volt a tömeg, de eléggé pörögtek is, szóval a kellemetlen részt le is tudtuk gyorsan a laborból kifelé jövet találkoztunk egy másik adag kollégával. :) Pikk-Pakk Békéscsabára értünk, ahol a Brendonban kezdtünk. Sajnos terhesgatyó nem volt, de kádat, övterelőt és egy nagy csomag popsitörlőt sikerült beszerezni. Mondjuk itt lábon kihordtunk egy infarktust, mert a reggeli tankolásnál nem a helyére tettem a bankkártyám és el is felejtettem. :D Végül sikerült fizetni. nézelődtünk még a Takkoban és a Tescoban, de terhesgatyó sehol sem volt (végső mentsvárként marad, hogy Aradon is megnézzük a hét végén). A következő cél a Center volt, ahol gyógyszertáraztunk, befizettük a csekkeket és nézelődtünk meg üldögéltünk. Már alig éltünk, mire eljött a fél három és mehettünk a szülészhez, aki nem késett és háromkor velünk kezdett. Szerencsére minden a legnagyobb rendben és most jön kb. négy hét nyugalom. Miután végeztünk felhívtam Anyut, hogy mi történt aznap. Telefonhívás közben támadt egy ötletem, amiről legközelebb pénteken tudok majd írni. :) Bevásároltunk a Spar-ban és hazarobogtunk. Itthon utaltunk egy adag lakbért és megírtuk a kérelmet, hogy szeretnénk a továbbiakban is ebben a lakásban lakni. :) Holnap dolgozom és elintézek pár dolgot. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése