2013. június 15., szombat

Ideális nyári nap! :)

 Tegnap reggel az utolsó vonulásunkkor koccant velünk egy autó és emiatt borult is a nyugodt reggel. Szerencsére senki sem sérült meg és az autók is a saját lábukon hagyták el a helyszínt. A beteget, aki a kocsiban volt elvitte egy orosházi autó, mi pedig vártuk a rendőröket, mert ilyenkor nekik kell intézkedniük. Nagy nehezen hazaértünk , de még egy csomó papírt ki kellett tölteni és elmondani, hogy mi történt. Hazaérve megreggeliztem és hívott is Mama, hogy megjött a táskám Angliából. Lefeküdtem aludni és fél háromig sikerült is. :) Imola hazatértekor ebédeltünk és elmentünk Mamáékhoz a cuccokért. Kiderült, hogy nagyon menő a táska és még egy 5 fontos giga (6 decis) bögrét is kaptam ajándékba. Hazafelé beugrottunk venni egy sort, majd itthon vacsora után dőltünk is ágyba. Ma 11-kor keltem és egy olajbogyós, telemea-ás rántottával indultunk. Később elolvastam a Eu-s, roaming eltörlős cikkét, ami nagyon jó lenne, mert Imola tudna a szüleivel kommunikálni és még az sem kizárt, hogy váltanánk egy romániai szolgáltatóra, mert jelentősen olcsóbbak, mint nálunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése