2013. augusztus 24., szombat

Átrendeződés. :)

 Ma reggel 9 körül Imola ébresztett azzal, hogy asztalon a reggeli és mindjárt kész a kávé. :) Nem is tétlenkedtem (veszélyesen sokat :D) és már toltuk is be a csilis-paradicsomos halat. Reggeli után Imola nekiállt szelektálni a rengeteg papírt a könyvespolc tövében, én meg a nappaliban csináltam ugyanezt. Az idilből csak a főnök hívása zavart meg: úgy tűnik, hogy véglegesen elkúródott a beosztás (nem magától persze, hanem ő nem ellenőrizte le magát) és az egyhetes itthoni lazulásom veszélybe került. Azt az elején kikötöttem, hogy a péntek nappal tabu, más napjaimat meg úgy osztja, ahogy jólesik. Szerencsére lett jó megoldás és visszatérhettünk a pakolás gyönyörei közé. Dél után odatettem a vizet a szilvásgombócnak és a pakolnivaló is kezdett apadni. Megnéztük a nagyon parádés Spa-i időmérőt és jött a napi főszerepem, ugyanis egyedül kellett kihoznom a könyvespolcot a nappaliba és ehhez le kellett vennem egy ajtót. Szerencsére senki és semmi sem sérült meg és a polc is elfér a kitalált helyén. Megvacsoráztunk és ezt követte az ágyunk elfordítása, majd a kiságy összerakása. Szerencse, hogy fenyő ágyat vettünk, mert szépen idomult és nem tört vagy morzsálódott, mint a bútorlap. Jutalmul ettünk egy adag jégrémet és megint csodálkoztunk egy sort, hogy minden milyen jól elfér. :) Utána már csak tévéztünk és barackot ettünk. :) Holnap még vár egy nagytakarítás és készen is leszünk a betervezett módosításokkal! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése