2013. augusztus 15., csütörtök

Hétvégi beszámoló. :) (Igen, tudom, hogy csütörtök van!) :)

 Péntek reggel elvittem Imolát dolgozni, majd felvittem a Budapestre szánt cuccainkat Anyuékhoz és reggeli közben beszélgettünk egy jót. Fél nyolckor elindultunk Orosházára, mert a pesti utazás előtt volt néhány elintéznivaló. Elsőként az autószerelőnél kezdtünk, mert Apu kocsijáról is leszakadt a kipufogó és meg kellett csináltatni. Itt megkérdeztem a szerelőt, hogy mi a véleménye a használt acél felnikről, mert szükségem lenne négyre a téli gumihoz (a Golfon most alu kerekek vannak és sajnálnám, ha megenné őket a sólé) és azt mondta, hogy szerinte nagyon olcsón kell felnit szerezni, ha használtban gondolkodom, mert ugyan fel lehet újítani, de mire a végére érek annyiba is kerülhet, mint egy új. Amíg a verdát hegesztették, addig elugrottunk a Bárdi autóhoz, újfelni ügyben, de itt elég drágák a felnik. Ezt követően, mivel a bringa projektem is fut és Orosházán van több bicajbolt és egy köztük nagyon ajánlott, így gondoltam benézünk. Kicsit féltem, mert a gyulai boltban elég tuskók voltak, ehhez képest itt egyből tudták, hogy mit szeretnék. A főnök összeszedte és megmutatta, hogy milyen alkatrészekre lesz szükségem, sőt azt is megmutatta, hogy miképp kell megcsinálni a különböző munkafázisokat. Egy ponton azonban (a hátsó kerék és a meghajtótengelyen lévő fogaskerék szintbe hozása) arra kért, hogy szerelővel csináltassam, mert kutya kemény megcsinálni. (az a durva, hogy minden fórumon is ezt írják) Vettem egy nagy levegőt és megkérdeztem, hogy mennyibe kerülne, ha minden átalakítást ők csinálnának. A válasz nagyon megdöbbentett, ugyanis nagyjából ötezer forintot kérnének azért, hogy kicseréljék a bringám alkatrészeinek jelentős részét. Persze az alkatrészek ára még rájön erre, de közel sem akkora horror, mint amire eleinte számoltam. Jelenleg a pénzmag gyűjtése folyik, aztán a bicajozz.hu csapatára bízom magam. :) Megnéztünk még egy autóbontót felniügyben, de még az én béna szemem is látta, hogy durván ütve van a felni. Itt volt egy vicces sztori ugyanis egy bácsira akartak rámelegíteni egy váltót a Ladájához 25 ezerért és engem kérdezgetett, hogy mi lehet a baja, mert azt hitte szerelő vagyok. :D El is készült Apu kocsija, így fizetett és mentünk haza hűsölni. Sajnos Imola nem tudott korábban végezni, mint fél három, de Anyu pakolt neki ebédet a buszra. Maga a buszút eseménytelen volt, ami nem túl jó hír ugyanis amióta van jogsim unatkozom a buszon. :D A Népligetben már messziről kiszúrtam Juditot és a leszállás után sem vesztettük szem elől. Vett Imola gyűjtőjegyet a BKV-ra és robogtunk is Judithoz. Lepakoltunk és pihentünk egy kicsit, majd elindultunk a Sugar cukrászdába, de előtte benéztünk a Butlers-be ajándékért Anett számára. :) Számomra is tök meglepő, hogy 10 évvel ezelőtt még pánikrohamom volt a pesti tömegközlekedéstől, most élveztem. Persze cukrászdában a sütik megint nagyon finomak voltak és nagyon jót beszélgettünk. Hazaérve még dumáltunk egy sort, majd aludtunk. Szombat délelőttre Ikea volt betervezve, de a szokásosnál is nehezebben tudtam felkelni, így tolódott kicsit a dolog. Balázs hozott reggelit és tök jókat röhögtünk reggeli közben. Szerencsére sikerült Alstom metróval menni (ami nem volt nehéz, hiszen azon a vonalon csak ilyenek mennek) és nagyon tetszett, hogy a kocsik össze vannak nyitva és a berendezés is üde a régi szovjet metrókhoz képest. Anett és Barnabás már az Ikea előtt vártak és nem is haboztunk, hanem bementünk. Most a berendezett szobákat nem annyira néztük meg inkább az étteremben töltöttünk időt. A pénztárnál kicsit lesokkoltunk ugyanis hiába volt listánk, az erre szánt keretet durván túlléptük. Hazaérve kaptunk finom paellát Balázstól és főzőműsorokat fikáztunk. :D Délután a várba szerettünk volna felmenni és evidens lett volna hajózni, de a hétvégén fizetendő feléár eltántorított, így inkább a kettes villamossal utaztunk. Megnéztük a feltúrt Parlament környékét, átmetróztunk a Széll Kálmán térre (nekem mindig Moszkva marad) és itt vártak Anették felbuszoztunk a bécsi kapun át a várba és jó sokat nézelődtünk meg sétáltunk. Tudtam, hogy mocsok sok bringa és bringás van pesten, de szerintem azon a délutánon/estén mind a várban volt. :) Történt egy elég fura incidens is, mert meg akartuk nézni a halászbástyát és itt döbbentem rá, hogy a panorámáért FIZETNI KELL! Tudom, hogy egy vidéki suttyó vagyok, de ilyesmiért pénzt kérni szerintem gyökérség. Miután ingyen feljutottunk a Halászbástyára (8 után ingyenes) hazaindultunk, mert Imola elfáradt. Nem mondtam még neki, de nagyon felnézek rá, hogy mennyire jól bírta a sétát. Út közben beültünk egy gyrosra és megint csak jót beszélgettünk. Hazaérve még meleg volt a lakásban, így kiültünk a ház elé dumálni. Azt hiszem, hogy éjfél körül feküdtünk le. Reggel korábban kellett kelni a busz miatt. Imola és Judit még beugrottak a boltba útravalóért és metróztunk is a Népligetbe, amíg a csajok mosdóztak, addig én berakattam a csomagokat a buszba, majd felültünk. A busz kétségtelen hátránya, hogy nincs rajta mosdó és ez egy kismamának nem egyszerű. Végül csak megérkeztünk Mezőhegyesre és a nap további részében alvó üzemmódba kapcsoltunk. Este még bevásároltunk és barátkoztunk a gondolattal, hogy vissza kell térni a rendes kerékvágásba.


1 megjegyzés:

  1. Jó a videó :) Úgy örültem, hogy láttalak titeket! Köszönöm mégegyszer a szép ajándékokat!

    VálaszTörlés