2013. augusztus 25., vasárnap

Utolsó erőbedobás. :)

 Ma reggel is 9 körül keltünk, mert ugyan tegnap befejeztük a pakolást, de egy nagytakarítás várt még ránk. Nagyon durva volt, mert az ágyból úgy keltünk ki, mint egy reumás csiga és a reggeli is lassítva ettük. Ez után lehordtam a szemetet a kukába, addig Imola elmosogatott. Nekiálltam porszívózni, Imola pedig megpucolta a gombát a bolognai ihletésű rakott krumplihoz (ami egyébként sima bolognai raguból és vékonyra szelt krumpliból áll és ezeket kell rétegezni, majd egy tűzálló tálban sajttal a tetején megsütni). A ragut már én készítettem és addig Imola felmosott. A Forma 1-re már meg is ebédeltünk és lehetett lazítani. :) Imola le is feküdt aludni, én meg bámultam ki a fejemből. Késő délután elfutottam a boltba, mert kifogyott a tej. Mára már semmit sem tervezek és holnap sem akarok ébresztést. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése