2013. január 14., hétfő

Vágjanak be egy felest! Aztán szakadjanak le az időjárásról...maguk kurvára nem angolok! :)

 Ez a pár mondat is része a mai kedvenc mémemnek. Őszintén szólva értem, hogy az ország jelentős részén megbénult az élet, de akkor sincs értelme pingvinezni! Nézni kell az időjárásjelentéseket és időben, felkészülten kell elindulni, ha muszáj. A környéken mondjuk egy hópihét se lehetett látni, így ma megmostam a kocsit (tudom, hogy csapadékos időt jósolnak, de nem szeretem, ha sokáig ganés az autó). Utána elmentem Imola elé, mert nem érezte jól magát. Bevásároltunk, aztán ettünk itthon levest, meg csináltam olyan hagymásbabot, mint amilyen a Bud Spencer-Terence Hill filmekben kap főszerepet. Az alaprecept persze szar volt (3 evőkanál cukrot is kellett volna beleraknom), de vagyok akkora gasztrotroll, hogy megcsináltam jóra. :) Most épp Amaranthe-t hallgatok. Íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése